reyrey1149 Evet hanımlar 1 günlüğüne çocuklar yok eşiniz yok ilk ne yapardınız? Ben kendimi bir dışarı atardım sakin bir cafe olur bir bakım merkezi olur. O sorumluluk yükünün 1 gün dahi olsa kalkışının tadını çıkarırdım.
GezginPaNDa reyrey1149 Ben kendimi bir dışarı atardım sakin bir cafe olur bir bakım merkezi olur. Bunu zaten yapıyorum yoksa insan kafayı yer Kızlar gecesi yaparım sabaha kadar eğlence
elizinannesigeldi reyrey1149 canlı müziğe giderdim , deliler gibi sarhoş olup şarkılara eşlik ederdim 🥹🫠
sengul34 reyrey1149 ben de annemle babamla kahvaltı yapmak isterdim onlarla kahvaltı çok başka ya uyuyup annemin beni kaldırmak isterdim Allah ailemden 1000 kere razı olsun geliyorlar yanıma 1:10 gün kalıyorlar yaşıyorum ama uşaklar yine kafamda😀😀🤣🤣
asilazmazbalkokmaz Genç kız neşemi yerine getirmek adına kız arkadaşlarımı ayarlar, şıkır şıkır hazırlanır, arabada son ses müzikle gece bir mekana çıkardım. 🥳
anonimli Bekarken açıktım. Muhtemelen yine açık olurdum Gece boyu saçlarımı savura savura sokakta koşturur, en sevdiğim kafelere giderdim birde evlenince görüşemediğim o güzel arkadaşlıklarımı bulur, sabaha kadar sohbet ederdim 🥹
asilazmazbalkokmaz reyrey1149 Evlilik ve çocuk hayatımdan çok fazla bir şey çalmadı aslında halimden memnunum. Ama dert tasa yok, sıfır sorumluluk, girls night’ları özlemediğimi söyleyemem 🥹 Daha nezih ortamlarda yine takılabilirim arkadaşlarımla ama bekarlığın getirdiği o deli dolu hovardalık başkaydı. 😹🦭
reyrey1149 Pamukhanim_ gözüme çocuklarla avm de dolaşamadım anlarım geldi. Nasıl unutmuşum ben bunu. 😂
anonimli reyrey1149 gerçekten öyle ya Herkes başka Bi yerde, çoluk çocuk derken sohbet bile edemez olunması insanın canını acıtıyor🫤
didomido00 cilginhatun2 Bende tam kimse uyumak istemiyor mu diye soracaktım. Ben bir gün tek kalacağımı bilsem akşama kadar uyurdum 24 saatin 24 saatinde de uyurdum ya. O derece yorgunum.😂😂
reyrey1149 asilazmazbalkokmaz önceden hareket ederken sadece kendi sorumluluğu oluyor insanın şimdi ise çocuklar eş ev
Tatlican reyrey1149 Hiç heves ettiğim birşey yok. Gezmeyi pek sevmem aşırı yoruyor beni. Eşim ve kızım hatrına geziyorum😂Kızım küçükken sorsaydın. Tüm gün uyumak derdim. Şuan uykumu alıyorum büyüdü.
Tatlican reyrey1149 Valla aklıma gelmedi senin varsa akılnda hatırlat bakalım. Sadece gezme ve uyku geldi aklıma 😂Gezmeyi eledik 😆uykuyu da eledik. Birşey yook😄🤷♀️
[silindi] reyrey1149 bekar olmadanda canim istediginde cocuklara esim bakar ben guzellikmerkezine giderim oyuzden ben sadece uyurdum ya hicbir sorumluluk yok 24saat boyunca sadece uyurdum🤣🤣🤣
Mom_87 reyrey1149 çıkıp bir çarşıya bebek arabadı çocuk ağlaması olmadan gezer dolaşır yer içer alışveriş yapardım. arkadaşlarımla buluşabilirim belki. Çocuk derdi olmadan şöyle dedikodunun dibine vurmak… 💆
zarifhanims reyrey1149 Bazen çocuğu eşime bırakıyorum akşama kadar geziyorum, alışverişe çıkıyorum. Kızlarla bir şeyler içiyorum. Nasıl erkekler çocuktan sonra anneye güvenip rahatça çıkabiliyorsa bizde çıkabilmeliyiz. Haftada bir gün birbirimize çocuğu bırakıp istediğimiz gibi dışarı çıkarız. Haftada bir iki günde birlikte çıkarız
betusmrv zarifhanims ya merak ettim bu döngü bebeğiniz kaç aylıkken başladı benim eşim 3-4 saat oyalayamam ben diyor bebeğim 13 aylık 👀