Kızlar kafamdaki soruları sıralıycam… ek gıdaya başladık memeyi bırakmaz dimi şuanda az yiyo ama ilerde yemesi çoğalcak bıraksın istemiyorum 2 yaşına kadar emsin istiyorum.. her öğünden sonra su vermelimiyim suyu veriyorum alıştırma bardağı aldım onla içemediği için çay kaşığıyla veriyorum 4 5 tane verdikten sonra ağlıyo acaba susuz mu yoksa öylesine mi anlamıyorum… ve 6 aylık bebeğe ne vermem lazım nasıl yol izlemem lazım ???