Rabiayyy Arkadaşlar oğlum ateşlendi ateşlendiğinde değerleri normaldi şuan nötrofil normal ve %de değeri çok düşük dün çıktı bugünde düşük çıktı başına gelen var mı
Paramedikelif Rabiayyy merhabalar son durumunuzi merak ettm. Bzimde atestn sonra bı anda düştü çok korktuk