Selam anneler 🌿
son zamanlarda gerçekten yetiştirmekte zorlanıyorum… market, çocuk ihtiyaçları derken para resmen su gibi akıyor 😔
Birde nazlı kızlarım var. Büyük çok hırçın istediği birşeyi almadığımda sinirleniyor markette bağırıp çağırıyor bana yani o derece. Az önce çok lazımmış gibi oyuncak kasiyer oyuncağı aldırdı. Almayacaktım ama babaları aldı kıyamadı. Onların isteklerine yetişmek için eskiden fark etmeden aldığım şeyleri şimdi iki kere düşünüyorum ama yine de harcamam çok oluyor.
Siz bu dönemde nasıl idare ediyorsunuz?
Gerçekten işe yarayan tasarruf yöntemleriniz var mı? Yada çocuklarınıza nasıl bir kısıtlama getiriyorsunuz
Ben hala dengeyi kuramadım açıkçası. Fikirlerinizi paylaşırsanız çok iyi olur 🙏