10 aylık oldu bizim yemeklerimizden veriyorum tuzsuz baharatsız şekersiz ayırıp ama annem kaynanam baktığında normal yemeklerden ayırt etmeden vermişler çorbalardan ana yemeklerden ve daha iştahlı yiyo benim yaptığım yemekleri iki üç kaşk yiyo ama baharat atınca tabağı bitiriyo vermeye başlamayı düşünüyorum artık tuz vs erken mi sizce kızlar