Mom_87 Bebeğim (25 aylık) iki gündür çilek yiyo. Dün ve bugün kakasını aşırı sulu yapıyo. Ayrıca pişik de oldu ve bugün kakası mukuslu… dökğntü kaşıntı yok başka. Sizce bu alerji mi, başına gelen bilen yardımcı olabilecek biri var mı
beyzzsenturkk_ Mom_87 evet çileğin fazlası dokunuyor alerji değil ama bozuyor mideyi. kızım 3 yaşında hala 1 avuçtan fazla yese ishal olur
Mom_87 beyzzsenturkk_ aslında birkaç tane yedi. Ama belirtiler uygun. Küçükken de biraz olurdu ama şimdi baya etkiledi. Sabahtan beri huysuzluğu da var
beyzzsenturkk_ Mom_87 karın ağrısı yapıyor bu yeni nesil çileklerde pestisit oldukça fazla olduğu için direkt dokunuyor döküntü vs yapmıyor alerji değil ama çok fazla dokunuyor ben bile yiyince rahatsız oluyorum çilek almıyorum artık
Mom_87 beyzzsenturkk_ biz de almak istememiştik ama çocuk çok istedi diye kıyamadık. Artık almayız… Teşekkürler