Kızlar bebeğım 31 aylık 2 buçuk yaş 1 aylık ama geçmeyen kabızlık sorunumuz var sureklı büyük abdestını yapamıyor ve karnı şişiyor doktor dıet şurubu verdi ama onu da çok kullanırsam bağırsaklara zarar verır mı acaba zeytınyag kayısı meyve suyu yapmadım kalmadı lütfen tecrubelı anneler Bıde beslenme duzenını sebze çorbası da var ama hala aynıyız ne yese kabız lütfen yorum yapın ?