sedaaryayaris geçmiş olsun,ikizlerimde iltihaplı boğaz enfeksiyonu geçirdi.Ateş düşürücü,öksürük şurubu doktor önermedi.ilk etapta bal-sarımsak-limon kürü yaptım hergün(1yaş altı pekmezle uygun)onu yutturdum,kızım 1-2 gün hafif ateşlendi(ayağına sarımsaklı zeytinyağı sürüp çorap giydirdim) ılık duş düştü,tekrarlamadı.Boğazı tam iyileşmediği için sadece kızıma yarım ölçek 3 gün antibiyotik kullandık.Sürekli püre ve çorba şeklinde besledim.Suyu benm oğlum 4ay reddetti zorla içiyordu ,munchkin suluk aldım 20 gün sonunda sevdi (pipetli)kendi içiyor artık.yaptığım kürleri doktorumun müsaadesiyle yaptım.yoğurtlu yada sebze çorbası verin,içine et katıp blender yapın,azıcık tuz atın tat alır.Biz böyle atlattık.sadece öksürük kaldı