barismom canımm merhaba bebeğimin emmesi ve çiş düzeni düzeldii fakat bi sorun var 3. Ayda kaka yapma sayılarında değişiklik oluyor mu ? 10 güne kadar normal biliyorum geçen 3 gün yapmadı 4. Günde hiç zorlanmadan yapabildi , bu sefer yine 4. Günün içerisindeyiz yapmakta çok zorlandı ve ağlıyor huzursuz en son zeytinyağı sürdük poposuna biraz yaptı ama hala tam boşaltamadığı için huysuzlanıyor :((