siyahsakin aslında oda bir his ve Duygu aynilarinin dibine kadar yaşadım yatağımdan kalkamadım iç sıkıntısından ölüyorum dediğim zamanlar oldu şuan o kadar basit birşeyin içinde çok zorlanıyorsanız çünkü duygularınızı hislerinizi bize herkese kötü olarak öğrettiler iyi duygular iyi diğerleri kötü olarak algılıyoruz bu şekilde algilayinca bu duygulardan hislerden rahatsiz oluyorsunuz beyin alarma geciyor psikolojik olarak bu sekilde tepkiler veriyor tek çare İzzet hocada buldum binlerce insanda bu şekilde iyileşti bende dahil ilacla bir yere varamazsıniz sadece ilaçla