ozlemozkan ben de senin gibiydim. Önce gardrobumdan başladım. Beni mutlu etmeyen, senelerdir elimi sürmediğim, onu giyince iyi hissetmediğim ne varsa attım ya da bağışladım. Sonra aynısını mutfak dolaplarımda yaptım. Ne kadar kullanmadığım tabak çanak varsa hepsini kayınvalideme gönderdim.
Valizimin içine yazlık havuz deniz kıyafetlerini doldurdum. Danteldir, pikedir hepsini anneme verdim. Zaten bu sürece başladığımda 200 m2 evden 90 m2 eve sığmam gerekti. Ofis masamı, mutfak masamı, oturma grubumu, halılarımı eşimin bekar arkadaşına verdim. Bir tane bile yedek halı tutmadım. Yeni halılar aldım. Kirlendikçe yıkamaya. Gelene kadar da halısız oturuyorum.
Çeyizlik sevmediğim yorgan kılıfları falan vardı. Hepsini anneme gönderdim. Gelinlik kız gibi kullanıyor.