tosbiksmoms Merhabalar herkese yüzümde birden kahverengi leke çıkmıştı,eczacıya danıştım onlar da bir doktora danistilar ve bana bu kremi önerdiler henüz almadım ama aranızda kullanan var mı aceba? etkili bir krem midir?
Omeraslan tosbiksmoms çok güzel bir krem ama ben doktor görüp vermesi taraftarıyım. Farklı dozları var kremin bir de fazla sürünce kızarıklık yapabiliyor
bebikomomyy tosbiksmoms çok güzel bir krem instagramda cansu şahin adlı doktorun hesabına girip araştırabilirsiniz baya anlatıyor. İlk kullanmaya başladığınızda haftada 2-3 gün sürün cildiniz alışsın daha sonra her gün sürersiniz. Birde en düşük dozunu kullanın 0.0025 lik olan
aybrss12 tosbiksmoms bende de var bir ay önce gittim kahve rengi lekelerim icin verdi yzumdeki azelderm sanirim hani kötülemek için demiyorum da vllha sürdüğüm yerde sivilce çıkıyor ben anlamadım bu işi
tosbiksmoms Omeraslan aslında randevu aldım ama daha 10 gün var malesef en erkene bulamadım. %0,025 olanı tavsiye ettiler.
Omeraslan tosbiksmoms En düşük doz diye hatırlıyorum. Aşırı sürmeyin bir nohut tanesi kadar alıp kullanın yakmasın ilk zamanlar biraz yakabiliyor. Sonra da soyulacak zatem
aybrss12 tosbiksmoms ay gerçekten mi ya ben hemen hemen bir ay olacak işte arada unutup surmedigim günler oldu da biraz hafif acti diyebilirim de başka sivilce çıkıyor işte onu anlamadım
tosbiksmoms aybrss12 hormonlariniza baktirdinizmi? bendede çıkıyordu kadın doğum doktorum dianille isminde doğum kontrol hapı verdi onu kullandigimdan beridir maşallah hiç sivilce çıkmıyor.
aybrss12 Ya bide kızlar sizde de oldu mu ben ergen iken bu kadar sivilce çıkarmadım evlenip çocuk doğruca özellikle benim yanağımda hiç çıkmazdı sivilce çocuk doğunca benim cilt tipimde bozulmalar oldu