naxcan Yeni doğan bebeğim 24 günlük fakat 60 cc ma a içerken şimdi 90 cc veriyorum kakadını çişini yapıyor ama 90 cc çokmu açana beslendikten sonra kusmada olmuyor
gmsek naxcan Canım biz ilk doğduğunda sarılık olmuştuk .Doktorumuz mamaya başlayalım demişti 2 saatte bir 30 cc ver dedi . 90 bana biraz fazla geldi ama bilemiyorum yanlış yönlendirmeyim😊
seloloo naxcan benim bebişim 15 günlükken meme ve 2 saate 1 60 cc içiyordu. 3 haftalıkken meme ve 90 içmeye başlamıştı kusmadan doktor normal demişti. Midesi kabul ediyorsa sıkıntı yok bence her bebeğin mide kapasitesi farklı
naxcan gmsek ya bilmiyorum ki içiyor kusmada olmuyor kakada yapıyor çişinşde bende veriyorum bazen içiyor 30 dk sonra kaka yspıyo scıkıp ağlıp mecbur veriyorum