aysekalp benimki besiginde hic yatmadigi icin yatarken izlemedi donenceyi ama ben bisiler yaparken wcye fln giderken besigine oturtuyorum o da donencesini izleyip yakalamaya calisiyo aylardir❤️❤️bebisler izlesin takip etsin yakalamaya calissin diye var zaten onlar. Sadece uyuyunca kapatin mutlaka. Arada gozlerini acinca takilmasinlar