Bebeğim 9 aylık sabahtam bu yana hırıltılı öksürüğü var gün içinde gözlemlemek istedim azalır mı diye ne yazık ki arttı. Ateş halsizlik iştahsızlık vs yok ama balgam varmış gibi hırıltılı öksürüyor. Doktora gidiyoruz şu anda buraya da sormak istedim ne yapılabilir nebulizator alıcam eve dönerken