blackbrls Bir saniye arkamı dönmemle yerde buldum çocuğu resmen allahtan anakucağı yere değecek şekilde ayarlamıştım ayak koyduğu kısmı oturmaya çalışırken yüz üstü kaymış öne doğru alnı hafif çizilmiş kucağıma alınca direk ağlaması kesildi şuan gayet keyifli ama yine de içimde bir korku var tabure vardı önünde onun altına doğru kaymıştı
mavideniz96 blackbrls o bir şey değilmiş benimde oğlum bugün yataktan düştü nasıl olduğunu anlamadım üstünü değiştirecektim koymamla düşmesi bir oldu yatakla duvarın arasına düştü bir de. Başı kızarmıştı biraz buz koyunca geçti ama çok ağladı. Şimdi çok iyi keyfi yerinde ama ben çok kötüyüm mahvolmuş durumdayım psikolojim berbat durumda suçluluk duygusu ve ya daha kötü bir şey olsaydı düşüncesiyle ağlayıp duruyorum. Nasıl böyle bir şey yaptım gözümden nasıl kaçtı inanın anlayamadım olay gözümün önünden gitmiyor çok etkilendim
kcbusraaa blackbrls Geçmiş olsun , emniyet kilitlerini takın mutlaka. Her bebek düşe kalka büyüyor. Eğer gözlerde kayma, uyku sersemlik hali, kusma olursa beklemeden doktora gidin böyle durumlarda, fakat sizin durumunuzda bir problem yok gibi görünüyor
busraonc GezginPaNDa benim de bugün 8aylık beneğim yataktan düştü. Hala inanamıyorum nasıl oldu yanındaydım çamaşır katlıyordum. İçim o kadar kötü ki anlatamam. Şükür iyi biraz ağladı sonra oyun oynadık güldü etti yemek yedik keyfi yerinde şükür bisey olmamıştır insallah korkuyorum hala
kcbusraaa mavideniz96 çocuk bunlar olabiliyor kaşla göz arasında endişelenmeyin fakat eğer sert düştüyse bi acile gitmenizde fayda var. Mutlaka röntgen veya Mr çekilsin çok minik çatlak vs olabilir.
mavideniz96 kcbusraaa doktorunu aradım keyfi yerine geldiyse hali normalse kusma bulanık bilinç vs. Yoksa gözlemleyin dedi o yüzden gitmedim ama içim rahat değil şimdi uyuyor arada bir uyandırıp kontrol ediyorum bir sıkıntı yok gibi bi değişiklik görürsem hemen gideceğim olayın üstünden 7 saat geçti şimdi