Kızım ek gıdayı güzel yerdi ama bayramdan sonra ek gıda reddi oldu ağzına ne versem geri çıkarıyor 10 kez sokarım ağzına geri çıkarır gün içinde hiç bir ek gıda öğününü düzgün yemiyor artık moralim çok bozuk 1 aydırda kilo almıyor aynı kaldı mamasınıda az içiyor zaten 150 ml yapıyorum çok nadiren bitiriyor genelde 90,120 içiyor gerisi çöpe gidiyor 3 saatte bir veriyorum bu durumu yaşayıpta atlatanlar var mı 🥲