durubebek_ Yeni çıkmış yani 1-2 haftw oldu farkedeli eskiden yoktu bi omzuna doğru minik bir ben biğer diğer kolunda bir tane çıkmış notmal mi bu benler ne zaman çıkar
beybitolat durubebek_ benim oğlumdada var çok küçükken fark ettim. Bacağının arkasında ve kafasının arkasında minik olarak
HELELEKADIN durubebek_ var hemde topuğunda 😂 ilk gördüğümde bişey yapışmış sanıp çıkarmaya çalışmıştım xhdkdndlejeks Şuan da 4 5 tane var topuk bacak ve göbeğinde
beybitolat parla__ benim yüzümde var mesela. Eşimde hiç yok. İnşallah oğlumun yüzünde hiç olmaz. Ben sevmiyorum çünkü yüzdeki benleri
Elfgrn durubebek_ Evet çıktı kızımda ilk sol poposunda sonra sol kolunda sonra sol kulak altında şimdi dün farkettim sol kulak arkasında çıkmış. 😂😂 küçük küçük benimde kollarımda var. Hatta bazı ben yerlerimiz büyüklüğüne kadar aynı 😂
durubebek_ Elfgrn bizm de öyle benim de kol ve omuzlarımda var 3,4 tane kızımında ilk omzunda çıktı 🤣 ben sevmiyorum ama ya bende çok var kızım da görünce de şaşırdım
usenmedimyaptimbirvelet durubebek_ oğlumda hiç yok şu an 3 yaşında Kızımda da sağ baldırında var küçük. 2 aylıkken falan farkettim
durubebek_ usenmedimyaptimbirvelet aa demek ki her bebekte çıkmıyor kızım da 15 aylık yeni çıktı peş peşe şaşırdım bende hatta ama çoğunda çıkmış
Rabiiul durubebek_ kızım yeni doğduğunda kulağında deliğe benzer bir şey vardı şuan 21 aylık ben gibi gözüküyor onun dışında yok
karahanlii0 Tam poposunun yamımda var. İlk doğduğunda annem kaka sanıp silmeyr çalışmış 😂😂 ama genden geliyor babasınında aynı yerde beni var
Elfgrn durubebek_ İlk gördüğümde bende şaşırdım kir zannettim siliyorum siliyorum çıkmıyor sonradan jeton düştü 😂😂 sonradan çoğaldı.