Aysegokturk Selam kızlar kadınsal bir rahatsızlığı olmayıp düzenli adet olan ve bu bağlamda ilk denemesinde gebe kalan var mı. Çocuk sahibi olmak istiyorum 😊
esraalic Aysegokturk Daha 2 ay bile olmamıştır evlendigimizde hemen hamile kalmıştım tabii bilinçsiz oldu biraz.
patlakprezervatif Aysegokturk beennn istedim ve oldum 😄. Ben adet takvimi kullanıyordum oradaki günleri iyi değerlendirdim 😊
forumgurmesi Pcoslu olmama rağmen her denememde hamile kaldım 😅 3 kez hemen hamile kaldım, ilki boş gebelik oldu 2 kızım var
Aysegokturk Mom_87 iki tarafta sağlıklı şükür. Tutmuştur diye düşünüyorum hayırlısı kolaylıkla inşallah 😂
Aysegokturk 210624 maalesef eşim 1 ay sonra göreve gidecek elimde 2 hakkım var birini kullandım sonuç için beklemedeyim😂
mutlu27 Aysegokturk kalirsin niye kalmayasin ki demirin kan degerlerin iyi olsun hemen kalirsin demir dusuk olursa olmazmis ama demire dikkat
Aysegokturk mutlu27 baktırmadım hiç bilmiyorum değerlerim ne durumda. Eğer gebe değilsem bir gidip baktıracağım