Merhaba anneler bebeğim 5 ay 28 günlük Bi haftadr gece yarım saatte Bi saatte uyanıyo emiyo uyuyo beşiğe koyunca ağlıyo yine aynı Bi kez emerken uyuykalmıştık ikimizde yanıma koymuştum uyumuştu bu gece de koydum uyudu beşige koydum uyandı Bi kereden alışır mı ki gazı yok neden böyle ve ben cok sinirleniyorum bu duruma hiç iyi olamıyorum 😭