Merhaba anneler 5. Ayında bebeğimde ek gıda başlayınca vücudunda kızarıklıklar gördük doktoru alerji dedi damla yazdı ilk kullanmamda yarım saat uyuyan bebeğim 3 saate yakın hiç uyanmadı çok şaşırmıştım uyku etkisi yapıyormuş gerçekten uyumadan 1 saat önce verdim şişe bitince bıraktım bu sefer uyumamaya başladı tekrar alıp kullandım 8. Aydayız hala kullanmalı mıyım bilemiyorum vermeyince gece gözü açık oluyor resmen var mı kullanan