Merhaba doğumdan iki ay sonra normal regli görmeye başladım. Bebeğim sekiz aylık fakat son iki ay boyunca kanamam durmadı. Duphaston vs kullandım ama doktor kanamam geçmeyince mirena yani hormonlu spiral taktı. Benim sizlere sorum şu Mirena takılalı bir ay oluyor bu süreçte lekelenme hiç geçmedi ve günde bir kere de hep aynı saatte kanama oluyor bu durumu yaşayan var mı bilgilendirirseniz çok sevinirim