Merhaba anneler bebeğim 4 aylık olacak cumartesi günü sünnet olacak. Süreç nasıl ilerliyor tecrübelerinize ihtiyacım var. Pazartesi günü de ası ıcın aradılar. Sizce hem sünnet hem aşı zor olmaz mı? Hemşire bi sorun olmaz iki gün gecmıs oluyor sünnetinden sonra dedi. Öneriniz neler?