Merhaba, oğlum 16 aylık ve 10. Aydan beri kafasını vurma davranışı var. Ayrıca, evcilik ve karşılıklı topu atma gibi etkileşimli oyunlar oynamıyor. Bu durum beni rahatız etmeye başladı. Aynı aylarda çocukları olan anneler sizlerde durum nasıl nasıl oyunlar oynuyorsunuz? Evcilik ya da karşılıklı top oynama var mı?