2,5 aylık bir bebeğim var. Doğduğundan beri emmediği için sütümü sağıp veriyorum. İlk bir ay sadece kendi sütümle besleyebildim ancak sonrasında yetmemeye başladı ve mama takviyesine geçtik. Zamanla mama miktarı arttı ve şu an verdiğim mama, kendi sütümden daha fazla hale geldi. Örneğin, üç kez mama veriyorsam, sadece bir kez kendi sütümü verebiliyorum ve bu durum giderek azalıyor.
Sütümü tekrar artırmak istiyorum. Benzer durumları yaşayan anneler var mı? Bebekleriniz kaç aylık, ne sıklıkla sağım yapıyorsunuz? Sütünüz yeterli oluyor mu yoksa mama desteği veriyor musunuz? Süt artırmak için neler yaptınız, işe yarayan yöntemleriniz var mı? Gelin biraz sohbet edelim.🌼