yagizsmom 10 aylık bebeğim var uykusu düzenli uykuda bir problemi yok özellikle yemek yerken sürekli gözünü kaşıyor bırakmıyor gün içinde de elini çok gözüne götürüyor neden olabilir
beybitolat yagizsmom benimkide öyleydi. Hatt ben yemeklere alerjisi olabilir diye düşünüyordum çünkü birde hapşırıyordu ara ara. Ama sonra geçti
mirosgirl 11 aylık bende dün aynısını düşündüm sürekli yemek yerken yapıyor bazen eli batık oluyor her yerine sürüyor acaba huylanıyor mı diye düşünüyorum