Bebeğim 8 aylık bu ay 9 kutu hipp mama yemişiz eşim çok diyor
Ben şu şekilde ilerliyorum sabah kalkar kalkmaz emziriyorum 1 saat sonra kahvaltı veriyorum o an ne yapabilirsem öğlen 180 cc mama veriyorum ara öğün çorba içiriyorum genelde akşama doğru meyve veriyorum akşam 7 gibi tekrar mama veriyorumaynı şekilde 180 cc bir de gece yatmadan önce 210 cc veriyorum çok mu sizce nasıl ilerlemeliyim
Şunu demeyi unuttum ara öğünlerde yine emziriyorum ama çok emmiyor 5 dakika anca emiyor