buser46 yetmiyor diye düşünmeyin emzirmeye devam edin , inanın sütünüzün olduğuna çoğalacaktır , stres olumsuz etkiler, rahat olun . tahin ve havuç arttırıyor bol su için. e bebbekte süt arttıran bir damla vardı ilave takviye kullanmak isterseniz. doktorunuz söylemiştir günde 4-5 kez çişini yapıyorsa sıvı alımı yeterlidir diye. ben defter tutuyordum yaptığı her tuvaleti emzirdiğim saatleri yazardım içim rahat ederdi. sütüm az derdim başta sizin gibi sonra inandım yettiğine 3 yaşına kadar emzirdim düşünün . kilosu ve boyu hep ilerideydi. mama günde 1-2 kez çok az verdim 1 yaşına kadar ,