Bebeğimin odasını ayırdım 2 hafta oldu. geceleri uyanınca mama içerdi ama bir haftadır içmiyor uyanınca beşiğinde ayağa kalkıyor etrafa bakıyor sonra oturup kendi kendine uyuyor. Kendi uyuması iyi diye biliyorum ama sanki odasını ayırdıktan sonra böyle olunca bi endişe sardı içimi. Sabah uyanınca ağlamıyor beşiğinde bekliyor kameradan izliyorum bazen 1 saat bekliyor seslenmiyor onu almam için bu Normal mi böyle bi anda gece ağlamaması ve sabah ses vermemesi garip geliyor yanlış bir şey yapmış olabilir miyim oda ayırarak