zeynepkazgan Dün bebeğimi kalça için götürdüm böbreğinede baktığında sol tarafında genişleme olduğunu söyledi 6 mm yaşayan var mı kendiliğinden düzelir mi
tgb0208 zeynepkazgan merhaba benim bebeğimde daha anne karnındayken fark edilmişti. Doğumdan sonra da bi süre devam etti doktor sünnet önerdi. Sünnet ettirdik 3,5 aylıkken. Sonra geçti.
mysohn7 zeynepkazgan erkek bebeklerde daha sık görülen durum bizde de vardı doktor kendiliğinden düzelir demişti öyle de oldu. Zaten ileri boyutta ve tedavi gerektiren durum olsaydı doktorunuz söylerdi.
tazeanneyimbennn zeynepkazgan hamileliğimden beri var. Bebeğim 2 yaşında hala takip ettiriyoruz. Bir küçülüyor bir normal oluyor doktor ilaçlı film çektirdi darlık varmış bizimkinde. Sünnet de yaptırdık. Yine ilaçlı film çektireceğiz. Takip ettirin sizde devamlı.
tgcsrtgl Bizde de vardı kendiliğinden düzeldi yaklaşık 2 3 ay sonra tekrar ultrason çekilerek takip edilmişti
zeynepkazgan tgcsrtgl öyle mi inşallah benimkide düzelir çok korktum öyle söyleyince bide kalbinde küçük bi delik var denildi
gzaydnlgm_034 zeynepkazgan bize sünnet önerildi yaptırdık inşaallah faydası olmuştur henüz böbreğine bakılmadı tekrardan
tgb0208 zeynepkazgan kendiliğinden de geçebilir. Bize üç doktor da sünnet edersen geçer dedi. Zaten idrar yolu enfeksiyonu da yapıyodu sürekli. Sünnetten sonra enfeksiyon da genişleme de geçti. Siz takip etmeye devam edin belki kendiliğinden geçer. Büyük bir genişleme yok zaten bildiğim kadarıyla normali 4 cm.
dmtsmnmrlp Bizde de anne karnında tespit edilmişti düzenli aralıklarla çocuk nefrolojisine gitti kontrole ciddi derecede geriledi büyüme. Erkek bebekler çoğunlukla görülen bir durummuş. Sünnet ettirmedim henüz doktor gerek görmedi