tgb0208 Merhaba oğlum 13 aylık olacak. Menenjit aşısı son doz yapılacak. 3. ve 5. aylarda nimenrix ve bexsero çifter doz aynı gün yapıldı. Son doz da mı çift dozdu onu hatırlamıyorum planı yapan doktora da artık gitmiyorum. Bilgisi olanlar yazabilir mi
mrscakir tgb0208 evet bizde iki doz yaptık her seferinde son doz kaldı henüz gitmedim ama gittiğimde çift doz yapılacak o şekilde plan yapmıştık doktorumuzla
mirosgirl tgb0208 biz 8. Ayda başladık ilkini 2 doz olduk 10. Ayda tek doz 13ve 15 de tek doz diye konuştuk doktorla yani sizinde son dozunuz tek doz olmalı
tgb0208 myangelson size farklı planlanmış o zaman. Bize de Çifter doz planlandı. Hatırladığım kadarıyla son doz nimenrix tek olacak ama emin değilim
bsl_canan tgb0208 bizimde planımız siz gibi 3,5 aylığız hatta bugün menejit aşısı yaptırmaya götüreceğim diğer dozlar 5 ve 13 ayda onlarda 2 doz olacak.
sinemalyaa12 Doktorum da aynı sizinki gibi planladı. Nimenrix ve Bexsero toplamda 3 doz. 3. , 5. ve 13. Aylarda.