fridaye bizde 6.aya kadar çok aktif kullandık, gittiğim her yere götürdüm, elim ayağım oldu çok seviyordu, içinde çok eğleniyordu kendini sallıyordu bizimki ama 6.aydan sonra aslaaa durmadı 😬 ama benim kızım çok hareketli bir bebekti doğduğundan beri öyleydi yani. Kendini sallaması da o hareketlere göre normaldi 😂 6.aydan sonra artık kendini atıyordu istemiyordu bizde kaldırdık. 10.ayda tekrar bir deniyim belki sallandıkça hoşuna gider dedim ama yok yine istemedi 😃