defnekusum_ Hafta sonu balonları izlemeye gideceğiz ama kaçta gitmemiz gerekiyor nereye gitmemiz gerekiyor bir de hava şartlarından dolayı uçuş var mıdır kayserideyim ben havalar baya esiyor orada nasıl acaba bilgilendirir misiniz
mrscakir defnekusum_ biz mayıs ayı gibi gitmiştik 4 gün falan kalmıştık ama 3 kere uçuş pistine gittiğimiz halde sadece 1 kere kalktı balonlar. 2 gidişimizde de iptal oldu geri döndük 😬 yani önceden kalkmayacağı bellide olabiliyor ama o anki rüzgarla o anda da iptal olabiliyor 😑 bir kere yakaladığımız için çok mutlu olmuştum tabiki harika bir yer insanın bir kere bile olsa kesinlikle görmesi gereken bir yer 🥰
cilekre defnekusum_ biz geçen yaz gittik aşıklar tepesinden.izlemistik ama güneş doğmadan oradaydık güneşin doğuşuna havalanma başlıyorlar güzel manzara için gün doğumundan once orda olmalısınız güneşle birlikte balonlarda havalaniyor çok güzel manzara oluyor
Meri-Mel defnekusum_ Baya erken geziye gitmiştik biz hairan idi 5 gibi falan kalkkmistik lisede idim o zaman 🤭 yani miladdan önce bin beşyüz yıl gibi bişi geçti