defnennannesi parka çıkarabilirsiniz çocukları görünce çok mutlu oluyor, açık alanda bir cafeye gidip çayınızı kahvenizi içerken oda temiz hava alıp etrafı izleyebilir. Yada hiç bir şey yapmasanız bile yürüyüş yapıp eve gelebilirsiniz. Bebekten bebeğe değişir tabiki ama banada bebeğimede çok iyi geliyordu. Ben alıp sahile gidiyordum, parka, ormana her yere gidiyordum, bebekten önce aşırı aktif bir şekilde dışarda olduğum için dümdüz bom boş yürümek bile çok iyi geliyordu bize ☺️