23 aylık oğlum yemek sıkıntımız var sürekli ya oyun yaparak ya da bişeylerle oyalayarak yediriyorum zar zor bazende video izlerken artık şuan tamamen çok zor bir kaç menüyü anca yiyor yediği şeyleri de artık yememeye başladı bu bi sendrom mu yoksa bi yola başvurmam gerekiyor mu besin terapisti gibi ne yapmam gerekiyor kafam çok karışık bi anne olarak yemek konusun da çok yıprandım