Kızlar merhaba kızım şuan 9.5 aylık ve 5.ayından beri maalesef emmedigi için mama içiyor geceleri 3 4 saatte bir kalkar mama veririz sonra uyur.Ögrenmek istediğim bu gece beslenmeleri ne zaman bırakılmalı alışkanlık mi şuan bu beslenmeler yoksa hala devam edilmeli mi yardımcı olabilir misiniz bilenler varsa şimdiden teşekkür ederim💗