mbabygirlm Eşimin telefonu cezaevinde e devletine girmek istiyorum ama kod istiyor başka türlü nasıl girebilirim bilen var mı
simseklivekalpli mbabygirlm UYAP vatandaş sitesinden e devletle giriş yapınca da kod istiyor mu ya. Hatırlamıyorum hiç
mbabygirlm patlakprezervatif hayır cmk avukatı bakıyordu artık o da bakmıyor. Ben babamın davasına bakan avukata verdim
patlakprezervatif mbabygirlm tamam da velaketi verip avukatı olacak neden kendi portalı üzerinden bakmıyorda e-devlet kodu ile uğraştırıyor onu anlamadım.