Bebeğim yeni 10 aylık oldu bir kaç haftadır hatta belki 1 aydır olabilir o kadar hatırlamıyorum ki saat başı hatta yarım saatte bir kalkıyor ya bazısında çok ağlıyor bazında yatıyor öylece kucağımda ne yaptıysam çözemedim delirmek üzereyim böyle sorun yaşayıp çözen var mı nasıl çözdünüz denemek istiyorum her şeyi 🤦🏻♀️