kaderozl geçen hafta cuma günü bıraktırdım benimki resmen memeye bağımlıydı gece gündüz emmek istiyordu hele gece sabaha kadar kuzenim sabırtaşı verdi onu sürdüm o geceden sonra bir daha asla almadı şimdi bazen meme diyor vermek istiyorum asla almıyor sürekli meme meme diye uyanıyordu şimdi onda uyanmıyor o kadar rahat ettim ki bir haftadır anlatamam sabırtaşı iyi bir yöntem olup olmadığı tartışılır ama başka türlü bırakmadı yara bandı falan da yapıştırdım onlardan anlamadı benim oğlum da 21,5 aylık ben çareyi bunu da buldum