Merhaba artık bezdim dediğim noktadayım kızım 20 aylık sürekli olarak memede,gündüz çalışıyorum gece de sabaha kadar bu yüzden uyanığım..
Memeden keseyim artık diyorum çünkü emzik olarak kullanıyor kesinlikle süt dolup taşsa ben de kıyamam.Ama gün boyu içmemesine rağmen asla sızlamıyor bile,diğer memeyi zaten 2 aydır hiç tutmuyor azaldı diye..
Ne yapayım sizce kendi kendine bırakır mı onu da dersiniz ?
O kadar yoruldum ve yıprandım ki büyük kızıma eşime kendime bile tahammülüm kalmadı..
Bi de bana kolay bıraktırma yöntemleri yazın Allah rızası için..