yenibir Benim sanırım 🩵💛🤎bunlar olucak ! Yaz geldikçe insanın içi cıvıl cıvıl oluyo SİZLERİN ne olucak 🙃RENKLENSİN buralar 😍
3kedili2bebekli yenibir benim yazım rengim hep beyaz bir sürü beyaz tisortum cropum askilim var ama bir gelse yaz isinsa su havalar ah 😂😍
yenibir hasan033 benim de ana rengim siyah ondan vazgeçmeyiz 😍ama bu sene çok güzel renkler var renkleniriz bu yaz
hasan033 yenibir inşallah canım ya evet gerçekten siyah almıycam diyom kıyafette ama sonra elim hep siyaha gidiyo😂
3kedili2bebekli metekaanmomm evet batıyor hep her sene yeniden alışverişe cikiyorum ama seviyorum ya dayanamıyorum 😍😂
yenibir KeremikoMoM_ ayy evet ya bu renkler bu sene çok fazla tercih etmem normal de ama çok güzeller bu sene renklenicez😍