Arkadaşlar benim bebeğimde mi sorun var anlamadım geceleri uyumuyoruz doğduğundan beri uyku problemi var çünkü hep gazlıydık hala gazlıyız ama şimdi hiç uyumuyoruz 10 dakika güzellik uykusu alıyor o kadar gece 4ten aşağı uyumuyoruz dolasıyla öğlen 13.00dan önce uyanmıyoruz napıcaz ya böyle