busebzkrt38 15 gün oluyor ameliyattan çıkalı. Bir hafta sonra durmuştu kanamam. Az önce bir anda kahverengi sıvı geldi. Korktum. Normal mi acaba bu?
kirmizibalik_ busebzkrt38 çok normal, benim kanamam 3 4 gün gelmiyordu sonra yine geliyordu. Bu böyle 40 gün sürdü. 40. günde bitti tamamen
bburcuyavuzz Evet normal benim Sezeryan sonrası 30. Gün falan bitti sandım 3 4 gün gelmedi hiç sonra bi geldi baya geldi 2 gün falan korktum pıhtılı bir şekilde gelmişti sonra kesildi gelmedi