Ben de benzer süreçleri yaşadım. Doğar doğmaz ciğerlerinin altı havayla dolmuyor diye yoğun bakıma aldılar. Ne olduğumu anlayamamıştım. Hemşire hanım erkenden fark edilip tedavisinin yapılması daha iyi demişti. İçim rahatlamıştı. Çok zor geliyor insana. Ama Allah’ın izniyle geçiyor. Yoğun bakımda bebeğinize iyi bakarlar. Biraz sabır ve dua ile Allah’ın izniyle bebeğiniz iyileşir inşallah. Bol bol süt sağımı yapın. Az gelse bile sütünüzü buzdolabına koyabilirsiniz. O sütlere de bebeğinizin ihtiyacı olacak.