melismiy Gul-42 teşekkür ederim yorumunuz için bakalım kan testini yaptırmak için sabah olmasını sabırsızlıkla bekleyeceğim 🥺
melismiy nazliikizz sağlık ocağında doktor yokmuş bugün orda yaptıramadım öğleden sonra hastaneye gideceğim
patlakprezervatif melismiy benim gecikmem yoktu hatta adet tarihinden önce kan vermiştim benim değerimde 1,20çıkmıştı. 10 gün sonra 420ydi. Birkaç gün sonra tekrardan kan verin
melismiy patlakprezervatif daha yeni eve geldim ve regl olmuşum 🥹idrar testi de yaptım tek çizgi çıktı bu sefer silik çizgi yok
melismiy patlakprezervatif korkum şu 2 çocuğumda da geç döllenme olduğu için hep belirsizlikle öğrendim çizgi vs ama betada net yükseliş oluyordu