22 aylık bebeğim pek yemiyor beni emiyor iştah yok pilav makarna falan yiyor.Herkes bu çocuk sana güveniyor yemiyor sen sütten kessen yer diyorlar eşim de sen buna bir şey yedirmiyorsun iyice küçüldü deyip duruyor önceden yiyordu diyor. Hem bebeğimin böyle olmasından hemde herkesin bana laf söylemesinden yoruldum artık 😕😒
Bana yardımcı olacak var mı ne yedirsem ne yapsam iştahını arttıracak bir şey var mı