Yagizikom Merhaba, oğlum 8.5 aylık oldu haftalık balık yapmak istiyorum ama biz evde hiç yemeyiz pek sevmiyoruz da kokusu da rahatsız ediyor. Oğlum için özellikle evde hamsi yapmak istiyorum, kokusuz ve sağlıklı olarak nasıl pişiriyorsunuz
3kedili2bebekli Yagizikom fırında yaparsanız koku minimum olur hemde kizartmadan daha sağlıklı ama mevsimi geçti başka balık tercih etmeniz iyi olur tabi fırın kokar o ayrı mesele ama içinde sirke karbonat kaynatirsiniz evde koku olursa da ocakta cezvede vanilya kaynatirsiniz tamamdir