Kızım 21 aylık kelimeleri var anlıyo evet canı isteyince konuşuyo bu durum beni çok yıpratıyo. Kitap okumaya çalışıyorum bir iki bakıyo kapatıyo eşleştirme yapalım diyorum istemiyo hep böyle lüzumsuz şeylerin peşinde çok üzülüyorum intagramdaki annelere bakıyorum o kadar güzel oynuyorlar ki çocuklarda konuşuyo çok üzülüyorum psikolojim bozuk resmen sizler nasıl oyunlar oynuyorsunuz nasıl eğlendiriyosunuz .gevşek bırakıyorum olmuyo sıkıştırıyorum olmuyo napacağımı şaşırdım🥺😭