Merhaba anneler 4 Ay önce doğum yaptım ve gece gündüz vücudumun heryeri kaşınıyor gitmediğim Dr kalmadi emzirdigjm için sadece alerset yazıyorlar ve aşırı uyku.yapiyor içince günü bitiremiyorum çocukla ilgilenemiyorum kasinti sebebi olarak da doğumdan sonra çok yaygın görülür normal aylarca.o ilacı kullanacaksın diyor hayat kalitem düştü başına gelen o ilacı kullanmadan alternatif tıp ile atlatan var mi acaba yardımcı olsaniz🌸