Kilonuz gayet iyi bence ben 169 cm ve 51 kiloyum çok zayıfım mesela herkes söyler bunu doktora gittiğimde doktorda evet zayıfsın ama sağlıklısın değerlerin güzel kendini kilo almak için zorlama demişti. Bu yüzden size kilo al demesine şaşırdım önemli olan kilo değil kan değerlerini detaylı bir test verin bence vitaminleriniz düşük olabilir